Uka har flydd avsted!

Denne uken har liksom bare forsvunnet. Det har gått skikkelig i ett kjør, og jeg har fått unnagjort masse ting. Det er veldig deilig at det er fredag, og pinse helg. Det betyr ny tur til Neset, og vi gleder oss veldig til å komme oss av sted. Men før den tid må jeg komme meg gjennom både trening og legetime. Det er viktige ting som jeg må få unnagjort før pinsen kan komme. Men det skal nok gå bra! Jeg har hatt fin form hele uken, så det skal gå greit å komme seg gjennom dette i dag.

Jeg håper at dere også har en flott fredag! Det er ikke så veldig lenge til helgefreden setter inn. En siste innspurt nå, så er vi klare for langhelg og god stemning. Det blir nok en fin helg sammen med gode venner og familie. Jeg satser på at denne dagen går like fort som resten av uken har gjort til nå. Jeg er i full gang med pakkingen, og det meste er på stell. Da kan dagen bare komme., og jeg holder koken. Så kan jeg ligge på ladning på campingplassen de neste dagene med ekstra god samvittighet.

Nå må jeg komme meg av sted til trening! gleder meg til å møte en herlig gjeng på Kanelstranda! Nå er det ikke mulig å sluntre unna heller. Det er viktig å få trent skikkelig før man tar helg med en god følelse i kroppen! Ta godt vare på deg selv gjennom dagen, og forsøk å puste litt innimellom! Det er ikke lenge til helg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg