Klar for pinse på Neset!

Da er vi kommet oss vel frem til Neset Camping atter en gang. Det er alltid like deilig å komme seg på plass her i vårt paradis. Jeg er veldig glad for å være her, og jeg gleder meg til rolige dager sammen med min familie, og gode naboer på campingen! Nå skal jeg forsøke å roe meg ned etter en veldig hektisk uke, og passe på å få nok hvile! Det blir også litt dugnad slik at ting bli i orden hos andre også. Vi er så heldige at vi har alt ferdig. Det er så deilig å komme hit, og bare låse opp døren til vår lille “hytte”!

Jeg ønsker meg en rolig pinse. Jeg håper at jeg klarer å senke skuldrene ned, og bare ta alt med ro. Det trenger kroppen min. Jeg kjenner at det har gått vel travelt for seg denne uken. Det er vanskelig å henge med i svingene. Jeg gleder meg til roligere perioder som kommer snart. Nå skal vi kose oss med god mat, og være litt sosiale innimellom. Jeg satser på at sofaen blir flittig brukt på kveldstid til tv og avslapping. Jeg føler ikke behov for å være så veldig aktiv på noen måte akkurat i kveld.

Jeg vil derfor ønske dere en god og fredelig fredags kveld! Jeg håper at alle sammen har det fint, og at dere har fine planer for pinsen! skap gode øyeblikk sammen med de som du er glad i! Vær rause og gi kjærlighet! Gi deg selv noen pusterom! Nyt fritiden, eller ha lykke til på jobb! Jeg er takknemlig for å starte helgen på en fredelig måte med mine kjære rundt meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg