Viktig å se fremover!

Det er deilig å våge å tenke litt mer fremover. Våge å tenke litt på hvordan fremtiden vil bli for oss fire. Det har vært både riktig og viktig å få ryddet unna gamle utfordringer, men nå er jeg i ferd med å se mer fremover enn bakover! Det har vært noen veldig harde år, og jeg har felt mange tårer underveis. Men endelig er jeg kommet så langt at jeg vet det kommer til å bli en god fremtid for oss. Jeg ser fremgang, selv om stegene i blant er veldig små! Jeg kjenner på en glede og takknemlighet for at vi får hjelp og visdom nok til å hjelpe hverandre fremover!

Det er viktig å drømme litt! Det gjør godt å tenke positivt om fremtiden. Det som ligger bak oss kan vi ikke endre. Men det som ligger foran kan vi være med å bestemme over. Jeg er sikker på at dersom vi fortsetter vårt langsiktige arbeid slik som nå, så vil det gå bra for oss alle sammen. Vi kommer til å jobbe beinhardt i perioder, men vi kommer oss fremover. Det er godt å kjenne på den tryggheten jeg endelig har. For jeg vet vi er sterke nok. Sammen får vi oss gjennom det som skjer rundt oss.

Jeg håper at det vises på meg. For jeg er inne i en god periode på mange områder. Jeg føler meg bedre enn på lenge. Jeg vet at jeg skal lagre på disse gode følelsene som jeg har nå. De skal hjelpe meg når jeg sliter i blant. Livet kommer aldri kun til å være bra. Vi møter garantert på motgang. Men da skal vi brette opp ermene, og kjempe videre! For det fortjener vi alle sammen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg