Jeg klarer meg godt❤️

Jeg er veldig takknemlig. Livet mitt er i ferd med å komme på plass igjen. Jeg får flere brikker på plass i mitt puslespill. Hver dag jobber jeg meg fremover. Jeg vet at jeg står stødigere nå enn før. Mine vonde opplevelser har gitt meg verdifull erfaring. Jeg vet at jeg kommer til å få bruk for den erfaringen i fremtiden. For jeg har et stort ønske om å hjelpe andre mennesker som er i lignende situasjoner! 

For noen år siden var alt mørkt. Jeg vandret rundt uten mål og mening. Jeg eksisterte bare. Jeg hadde ikke kontakt med meg selv. Jeg forsøkte å overbevise verden om at jeg fikset livet. Men sannheten var en helt annen. Det er veldig deilig å nå kunne være seg selv på godt og vondt! Det er ikke viktigst å være flinkest. Men det er viktig å være ekte og ærlig. 

Det har vært mange tunge skritt å gå. Men jeg vet også at hvert skritt har vært veldig viktig. For det har ført meg hit. Til en trygg og god fremtid. Til et liv hvor jeg er en ressurs. Til en hverdag hvor min erfaring kan brukes til hjelp for andre mennesker. Det gjør meg stolt. Det gjør meg glad. Og jeg har funnet en trygghet som gjør meg i stand til å mestre store utfordringer i livet mitt!

Jeg vet at det nytter ikke å gi opp! Samme hvor langt nede man er, så er det alltid en trapp opp igjen. Det gjelder å ta små steg oppover igjen! Litt og litt om gangen! Livet blir lysere! Hverdagen blir bedre! Fremtiden blir lysere! Langsiktig arbeid for eget liv gir resultater! 

Vi blogges❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg