En deilig pinse er over❤️

Da var det på tide å komme seg hjemover igjen. Vi har hatt fine dager i campingvognen. Det har vært veldig deilig med fri noen dager her. Været har vært litt skiftende, men greit nok. Det viktigste har vært å ta livet med ro, spise god mat og være sosial. Litt dugnad har det også blitt. Alt i alt så ble det en fin pinse!

Nå kommer en travel uke, så det gjelder å planlegge veldig godt. De dagene går så utrolig fort for tiden. Men formen er ganske fin. Jeg gleder  meg til ukene som kommer nå. Masse spennende skjer i livet mitt! Jeg er så glad for at ting ordner seg fint for oss. 

Det er kjekt med langhelger. Det har vært deilig med fri. Vi har hatt god stemning, og alt har gått bra! Da kan vi starte en ny uke med godt mot! Jeg ser lyst på livet for tiden! Det trenger jeg å fortsette med! Alt ordner seg for snille jenter! 

Vi blogges❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg