Jeg må rydde!

Da er det skjedd atter en gang. Min garderobe er skikkelig rotete og overfylt! Jeg har ikke så veldig stor plass til eget tøy, så jeg må stadig sortere og fikse i hyllene mine. Nå er jeg nødt til å gjøre litt endringer atter en gang. For nå er det blitt kaos igjen. Jeg ser at jeg må bli flinkere til å ha klær hengende i skapet. Jeg skal derfor få tak i slike smale kleshengere som tar minimalt med plass i skapet. Da kan jeg få bedre plass, og sortere etter farger. Jeg vet jo at det er min egen feil at rotet oppstår, så da må jeg jammen få ordnet det selv også.

Det kan hende jeg stjeler litt plass i minstemann sitt klesskap. Han har ikke så mye tøy som henger. Så der tenker jeg at noen ytterjakker kan få henge i sommer. Men det jeg savner er et skikkelig system slik at jeg finner klærne, og at jeg får en oversikt over hva jeg egentlig har i skapet mitt. Når jeg fant frem sommerklærne så ble det litt for trangt i skapet rett og slett. Jeg er ikke så flink til å legge vekk i sesonger utenom det som er helt klart vintertøy. Men jeg gleder meg til å få orden på dette også!

Garderoben min er i ferd med å endre seg. Jeg merker at jeg er i ferd med å finne mer ut av hva jeg liker å gå i. Det har blitt ett klarere skille på hva som er hjemme klær, og hva man bruker når man skal ut på noe. Det er viktig å finne en stil som jeg liker, og som gjenspeiler meg selv og min personlighet. Jeg er i ganske god form for tiden, så det er kjekt å få gjort litt av hvert. Men det blir i mitt eget tempo. Jeg vet så altfor godt at kreftene fort kan ta slutt. Så nå jobber jeg når jeg har overskudd, og hviler når det  behøves innimellom oppgavene.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg