Viktige oppgaver venter på meg!

Det ser ut til at jeg virkelig er i gang med å få en god hverdag. Jeg kjenner meg selv veldig godt nå, og leser kroppen min bedre enn før. Det betyr at jeg får lagt inn mer hvile slik at jeg opparbeider meg energi til å mestre ulike oppgaver. Jeg gleder meg til å fortelle mer om dette etter hvert som tiden kommer. Det er veldig kjekt å føle seg verdsatt som en ressurs, og jeg er veldig takknemlig for alle de jeg møter på min vei. Jeg har fått møte mange mennesker i løpet av våren etter at jeg engasjerte meg i frivillig arbeid.

Nå skal jeg bruke sommeren så godt som mulig. Jeg skal samle krefter, og finne en god ro i meg selv før jeg starter på en høst med mange utfordringer. Det er veldig givende for meg å vite at jeg betyr noe. Jeg føler meg som en ressurs, og ikke bar en person med sykdommer. Det har vært veldig viktig for meg å finne denne balansen mellom det å kunne delta men likevel ta hensyn til egen helse. Jeg kommer nok fortsatt til å gå på små smeller innimellom. Men jeg kjenner meg selv veldig godt. Jeg vet hvor skoen trykker. Jeg vet når jeg må legge inn en pause eller to.

Jeg gleder meg veldig til å skrive om alle planene her på bloggen! Det kommer etter hvert. Alt til sin tid! Nå skal jeg glede meg over det som skjer, og den gode følelsen som jeg har inni meg. Endelig kan jeg smile litt, og føle at jeg betyr noe for andre. Jeg liker det veldig godt, og jeg er veldig takknemlig for de mulighetene som dukker opp i mitt liv!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg