Klar for FFO sin sommerfest!

I ettermiddag skal jeg delta på FFO Mandal sin årlige sommerfest. Jeg har aldri deltatt på dette arrangementet før, men gleder meg veldig til å treffe mange kjekke mennesker! Vi får håper at været ikke blir helt ille. Det blir veldig spennende å delta for aller første gang. Jeg ble nylig valgt inn som styremedlem, så det er viktig for meg å bli kjent med våre medlemmer. Jeg ønsker å hjelpe til så godt jeg kan med mine ressurser og erfaringer. Det vil ta litt tid å finne sin plass, men jeg er sikker på at det blir et spennende arbeid. Jeg gleder meg over tilliten som jeg har fått!

Jeg håper at der kommer masse mennesker på denne festen! Det er en flott mulighet å få treffe andre medlemmer. Vi kan kose oss, og likevel utveksle erfaringer underveis. Jeg håper at det blir god stemning, og at alle blir fornøyde med arrangementet. Jeg skal i hvert fall stille med åpent sinn, og hjelpe til der jeg kan. Jeg håper å bli kjent med mange nye mennesker, og samtidig treffe på kjente ansikter! Dette er spennende tider for meg. Jeg møter på så mange nye utfordringer i min hverdag.

Heldigvis er jeg i ok form, så jeg regner med at dette går veldig fint. Jeg gleder meg til å være utendørs i noen timer. det er alltid godt med frisk luft. Nå kommer der sommeravslutninger i fleng fremover, så det gjelder å henge med i svingene! Dette blir nok veldig koselig å være med på!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg