Jeg er klar for sofaen!

Puh, da er denne dagen over! Jeg har kommet meg gjennom en meget travel dag, og er veldig klar for en kveld på sofaen. Nå skal det ikke gjøres mer enn det som er helt nødvendig. Det er hviletid for denne damen nå! Jeg skal samle krefter til morgendagen som også inneholder mange avtaler og gjøremål! Nå for tiden er det mye som skal gjøres, så jeg passer veldig godt på å få hvilt innimellom. Jeg har kost meg i dag, så det har vært en fin dag. Nå gjelder det bare å lande ned etter en hektisk dag. Senke skuldrene ned, og få hvilt seg skikkelig.

Det er veldig viktig å hvile. Særlig da jeg faktisk fikk info fra legen om at revmatologen hadde konstatert at jeg også har fatigue. Det betyr at jeg blir veldig sliten i perioder, og trenger hvile. Jeg liker ikke å få slike diagnoser, men samtidig så forklarer det meg en hel del. Da vet jeg hvorfor jeg må hvile litt mer en andre damer på min alder. Jeg er ikke sterkt angrepet av dette, men jeg må ta hensyn til det jevnlig. Jeg skal fint klare å leve med dette også. Det er bare slik det er for meg. Nå har jeg så mange diagnoser etter hvert, så jeg klarer fint denne også!

For jeg er likevel blid og optimistisk! Jeg er inni i en god periode, så dette stopper meg ikke! Jeg vet hva som må tik for å fungere i min hverdag, og jeg gjør det. Dermed kan jeg ha det bra, og få gjort masse spennende likevel! Det gjelder å finne det positive i alt man gjør! Ikke gi seg. Sofaen er blitt min ladestasjon! Jeg har så mange mekanismer som skal fungere på en gang, så dermed tappes batteriet fortere hos meg! Men jeg lades kjapt opp igjen, og er klar til en ny utfordring!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg