Hva lager du til middag?

Jeg begynner å bli skikkelig matlei! Det er ikke alltid like enkelt å finne gode middagsretter. Samtidig som ungene skal like det, så skal det også være enkelt å lage. Jeg forsøker også å holde meg til en budsjett, og ikke bruke en formue på mat hver uke. Nå trenger jeg virkelig nye middagstips! Skriv gjerne inn en kommentar på Facebook hvis du har en genial matrett! Vi har jo våre allergier å ta hensyn til, så det blir litt snevert i matveien. Jeg kan innrømme at det blir altfor mye av de samme rettene uke etter uke. Da blir vi matleie alle sammen!

Jeg forsøker å lage mat som smaker godt, og som er greit å kunne varme opp. For det er greit å kunne varme opp matrester igjen til lunsj eller kvelds neste dag. Jeg er nok litt vel opptatt av at ting ikke skal ta for lang tid å lage. Jeg liker når det er lettvint, men likevel sunt og godt. Det er ikke alltid at det faller i smak her hjemme. Vi koser oss innimellom, men jeg er opptatt av at middagen skal være hovedmåltidet i familiens kosthold. Derfor liker jeg at ungene spiser godt til dette måltidet sammen med meg.

Nå håper jeg på ideer til nye matretter fra Dere! Håper vi kan gi hverandre litt tips. Vi trenger alle sammen å forsøke nye retter i blant, og det er fullt lov å feile! Jeg skal søke litt på internett, og forsøke meg på nye nytt!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg