Viktig å ha fridager!

I dag skal jeg ikke på noen viktige avtaler. Jeg skal kun trene, ellers har jeg dagen ledig til hus og hjem. Jeg har mulighet til å få gjort ting som jeg lenge har utsatt. Huset er allerede rent og ryddig, så det tenker jeg ikke på. Det er deilig å ha slike dager. Jeg bestemmer selv hvordan jeg vil gripe denne dagen. Det har jeg veldig godt av. Det er viktig å kunne nyte slike stunder i blant. Jeg vet at jeg kan styre dagen etter eget ønske og form. Da blir det enten gjort veldig mye, eller veldig lite. Men jeg satser veldig på at dette blir en kjempegod dag!

Det nærmer seg helg, og jeg gleder meg til en helg er hjemme. Vi skal jobbe med ulike oppgaver ute. Det er viktig for oss å få gjort en del her hjemme disse to helgene som kommer nå. Det nærmer seg sommerferie, og vi skal ha ferie både i Egersund og på Neset. Dermed er det best å få gjort mest mulig ferdig nå. Vi ønsker å ta ferie med god samvittighet, Det er veldig viktig å samle krefter til en travel høst. Jeg satser på å hjelpe min kjære mest mulig, og håper at formen min fortsetter å være så god.

Jeg håper at du også gleder deg til helgen! Gjør ditt beste for at dagen blir fin for akkurat deg! Vær god mot deg selv, og dine nærmeste! Jeg sender dere alle sammen varme tanker, og håper fredagsfølelsen er god! Jeg blogger som vanlig hele helgen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg