Kjærligheten gjør meg sterk!

Det er godt å vite at man er elsket. Det er en trygghet som gir meg ro og frem. Jeg vet at jeg har en som elsker akkurat meg. Med alle mine egenskaper og mangler. Som jeg alltid kan snakke med, og få trøst hos. Som jeg kan gi trøst og kjærlighet til. Som jeg kan hjelpe videre i hverdagen. Det har gjort mye med meg. Det å endelig kjenne på ekte kjærlighet mellom to mennesker. Som passer sammen. Jeg har en å dele min hverdag sammen med. Som kan lytte, og dele. Som kan le sammen med meg. Som kan gråte sammen med meg. Som kan leve sammen med meg.

For meg har det vært stort å oppleve. Jeg har endelig funnet den som jeg passer sammen med. Jeg vet at jeg hører til her. Jeg har kommet hjem. Jeg elsker å bo her. Jeg har funnet en ro som jeg aldri før har kjent på. Det har gitt meg muligheten til å rydde skikkelig opp i gammelt rot. Blanke ark, og nye muligheter. Sammen med de jeg elsker aller mest i hele verden. Mine barn og min kjære mann. Det er en stor takknemlighet som fyller hjertet mitt. For jeg vet ærlig talt ikke hvor vi hadde vært uten ham.

Det er lov å snakke høyt om kjærlighet! Det er lov å vise at man har det fint. Ingenting er perfekt, men vi kommer oss gjennom hverdagen sammen. Vi har våre utfordringer, og de kan være tøffe. Men vi står sammen. Vi jobber mot et felles mål. Det er jeg veldig glad for. Jeg er så trygg på at fremtiden her i Mandal skal være lys! For kjærligheten har gjort meg sterk!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg