I dag skal det jobbes!

Da er vi kommet til lørdag, og vi er klare for å jobbe masse her hjemme. Været bestemmer litt hva som blir gjort først. Men vi har en rekke med oppgaver som må gjennomføres. det er bare å komme seg i gang med dagens oppgaver. Jeg regner med å bli skikkelig våt, og skitten underveis! Det kan jeg ikke bry meg noe om. For i dag tenker jeg ikke på hvordan jeg ser ut. Her skal det jobbes, og jeg gleder meg til vi kan stryke ut noen oppgaver på listen vår i kveld! Det er godt å vite at vi skal slappe av på sofaen i kveld!

Det er kjekt å jobbe ute sammen med min kjære. Jeg er ikke så veldig vant med slike gjøremål. Jeg var aldri med min far ute, og heller ikke i voksenlivet har jeg vært aktiv. Men nå har min kjære bestemt seg for å lære meg masse nytt, og det er veldig artig å mestre nye ting. Jeg blir jo dessverre fort sliten, så mine oppgaver må være passe store. Det gjelder å ikke gå helt i kjelleren fysisk eller mentalt. Men så lenge vi har pauser, og oppmuntrer hverandre, så går det alltid bra med oss. Vi jobber godt i team, og det er så kjekt!

Jeg liker faktisk å være med ute! Det er viktig å ta del i de oppgavene som kommer når man eier hus og tomt. Jeg føler meg delaktig i det når jeg hjelper ham. Han er veldig flink til å hjelpe meg inne, så det skulle bare mangle at jeg stiller opp for å hjelpe ham ute. Vi ønsker at det skal se bra it både ute og inne, så da må der jobbes jevnt og trutt. Vi gleder oss til vi kommer i mål! Da kan vi nyte sommeren!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg