Livet inspirerer meg!

De siste måneden har det skjedd masse bra for meg. Jeg har funnet ut mase om meg selv på godt og vondt. Det har likevel hjulpet meg til å finne mange brikker i mitt eget puslespill. Jeg har derfor blitt mye roligere, og jeg kjenner meg selv på en helt annen måte enn før. Det er utrolig hvordan livet endrer seg etter hvert som dagene kommer og går. Jeg har så utrolig mye positivt i livet mitt. Og jeg kjenner at det gjør så utrolig godt for meg. For jeg må fortsatt jobbe med veldig tøffe saker innimellom. Og da er det viktig å kunne se på de positive tingene i livet som gir meg energi!

Der ligger masse spennende foran meg. Det er mange ganger slik at jeg ikke helt forstår hvordan livet bringer meg til nye muligheter. Selv om jeg har en lang liste med sykdommer, så er jeg ikke ferdig. Jeg kan fortsatt være en stor ressurs. Det er så utrolig deilig å kjenne på. For jeg har vært så trist og lei meg. Trodd at jeg ikke kunne bidra mer. Og så plutselig åpner det seg nye dører og muligheter. Det gjør meg veldig glad! Jeg vet at jeg kommer til å presses ut av min komfortsone rett som det er. Men det har jeg bare godt av!

Det er deilig å kjenne at man lever! Det er godt å kjenne at man blir satt pris på! Jeg gleder meg over alt som skjer, og håper jeg snart kan fortelle dere alt sammen! Ha en nydelig søndag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg