“Du stråler sånn”

Jeg har fått veldig mange hyggelige kommentarer i det siste. Jeg har fått gode klemmer, og mange fine ord. Venner og bekjente som sier til meg at jeg ser så godt ut! Det er veldig hyggelig med slike fine tilbakemeldinger! For jeg har det veldig fint for tiden, og jeg nyter det virkelig så godt jeg bare kan. Det er veldig godt med gode perioder. Stunder hvor jeg føler jeg fungerer bra over en periode er viktig. For jeg kjenner kroppen min, og vet at der kommer til å bli nye motbakker etter en stund. Nettopp derfor er det kjekt å se at folk legger merke til at jeg har det fint!

Det er godt med en periode hvor smertene ikke er for ille. Jeg kan ærlig si at det har vært en stor overgang å måtte innse at jeg har kroniske sykdommer som aldri forsvinner igjen. Men jeg vet også at jeg kan ha gode perioder slik som nå. Derfor gleder jeg meg ekstra over de dagene hvor smertene ikke er så overskyggende i hverdagen. Jeg forsøker å få gjort en del ting, og jeg forsøker å bare nyte innimellom. For man faller altfor lett for fristelsen til å kjøre på for å få unna ting mens man er i god form. Det straffer seg som regel.

Jeg vet at det er viktig å forbli positiv selv om smertene kommer tilbake. Jeg er mer klar over hvordan kroppen min fungerer nå, og vet at sommeren skal jeg nyte! Det gjelder å samle masse energi og positivitet til høsten og vinteren! Tusen takk til alle som gir meg så flotte kommentarer! Vit at det varmer hjertet mitt veldig, og jeg setter stor pris på dere alle sammen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg