Jeg har mye å lære!

Selv om jeg er voksen, så har jeg enormt masse å lære! der skjer så mye rundt oss, og samfunnet forandrer seg veldig raskt. Det er ikke alltid like enkelt å henge med i svingene! Jeg merker godt at det er lenge siden jeg satt på skolebenken. Det har blitt mange år med altfor masse jobbing, og så stoppet det plutselig opp med ett smell. De siste årene har jeg vært veldig opptatt av egen helse og min familie. Det har vært veldig nødvendig av mange grunner. Men jeg erkjenner glatt at jeg har gått glipp av viktige saker underveis.

Men det har jeg endret på den siste tiden. Jeg leser mer nyheter, og følger mer med på hva som skjer rundt oss. Det er liksom mer plass til slike ting nå. Jeg har interesse og overskudd til å være samfunnsaktiv igjen. Det er deilig å være engasjert, og kjenne at man har en stemme i det offentlige rom. Det er utfordrende og spennende for meg. Jeg er veldig takknemlig for at jeg får muligheten til å være så aktiv. Det er deilig å kunne ha energi til å bruke på ting utenfor hjemmet i blant. Selv om familien er viktigst!

Ved å være nysgjerrig og lærevillig, så utvider man horisonten betraktelig. Plutselig åpner det seg nye veier i livet, og man får med seg masse lærdom underveis. Det er utrolig spennende for meg. Jeg gleder meg over nye bekjentskap og vennskap. Det er viktig å lære av hverandres erfaringer og tanker. Når man spiller med andre, så blir det flere toner. Man finner flere årsaker og forklaringer. Det er veldig kjekt å lære om livet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg