Masse tanker i hodet mitt!

I disse dager er det en del ting som skjer. Og det påvirker hjernen min ganske masse. Jeg tenker veldig mye, og det er mange ting som må jobbes med. Jeg har det veldig bra, men jeg jobber med mange forskjellige ting på en gang. Da blir det fort litt mye i toppetasjen på en gang. Det gjelder å få sortert litt, og få lagt på plass disse tankene etter hvert som dagene kommer. Men det er heldigvis gode tanker. Jeg går med en spenning i kroppen min, og det påvirker meg en del akkurat denne uken her.

Men så lenge det er positivt, så gjør det ikke så mye. Men det blir litt lite soving. Jeg blir liggende våken, og funderer masse. Slik er det når der kommer veldig uventede utfordringer min vei. Jeg skal fortelle mer om noen dager. Jeg skal bruke litt tid på å fordøye ting for meg selv først. Det er viktig å få brikkene på plass i hodet mitt. Jeg er utrolig glad for alt som skjer rundt meg akkurat nå. Men det er også mange ting som jeg må fordøye, og tenke grundig over. Det er viktig å ha tungen beint i munnen fremover!

Men jeg er veldig heldig som får oppleve gode dager. Det varmer hjertet mitt at livet tar slike vendinger som dette her. Det viser meg at livet mitt på ingen måte er over. Jeg har veldig mye å gi, og jeg kan være en ressurs selv om jeg er syk. Det gir meg energi til å brette opp ermene, og jobbe videre for det jeg tror på! Jeg er veldig glad for at mulighetene kommer min vei, og at jeg våger å forsøke nye ting. Dette begynner virkelig å bli et liv som jeg liker veldig godt!

Vi Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg