Du velger selv!

Hvordan møter du livet? Vet du at det kun du som velger hvordan livet ditt skal være? Vi er nemlig i stand til å velge selv. Det er ikke alle valg som er enkle å ta. Noen er faktisk veldig innviklede og utfordrende. Noen ganger velger man riktig. Men andre ganger velger man feil. I mange tilfeller vet man ikke at det er feil før man har holdt på en tid. Det er viktig å kunne snu på ting. Våge å velge på nytt. Starte om igjen. For det må vi alle sammen i løpet av livet. Der finnes ingen mennesker som ikke har tatt noen feil valg.

Det som er så fint, det er at vi får nye sjanser! Det går faktisk an å starte på nytt. Jeg vet det, for jeg har erfart det i eget liv. Jeg måtte nullstille absolutt alt, og komme meg videre i livet. Men jeg er stolt over å ha klart det. For jeg kunne valgt å bare gi helt opp. Men livet inneholder så mye glede! Jeg ønsket å få oppleve den mange ganger til. Jeg vet at det krever masse av oss. Men vi velger selv hvordan vi vil leve. Vi vil møte på motgang i blant, men det gjør oss faktisk veldig mye sterkere.

Det kommer til å røyne på i blant. Det er slik livet er. Men de øyeblikkene hvor livet smiler, det veier opp for alt det vonde. Jeg håper du ser at der finnes et valg. Du har alltid en mulighet til å komme deg videre i livet. Noen ganger tar det veldig lang tid å se fruktene av den jobben man gjør. Men gleden blir desto større den dagen da livet smiler tilbake til deg igjen! Jeg forteller om mitt liv for å gi håp til andre! Selv om alt ser veldig mørkt ut i lange perioder, så er der muligheter for oss alle sammen! Men vi må velge å kjempe!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg