Klar for fysioterapi!

I dag gruer jeg meg veldig. For jeg skal ha første time med fysioterapi. Jeg skal få hjelp til å styrke mine knær, og jeg skal få behandlet mine anspente muskler i hele kroppen. Jeg vet det kommer til å være smertefullt. For jeg får vondt bare mannen min kiler meg litt. Men det forteller meg også at det faktisk er nødvendig å ta tak i dette nå. For jeg kan ikke fortsette slik. Kroppen trenger virkelig behandling. Jeg håper bare at jeg holder ut smertene som kommer underveis og etterpå. Men jeg er nødt til å komme i gang!

Jeg vet jeg må ta vare på kroppen min. Men jeg liker ikke tanken på smerter. Det er bare slik det er. Jeg vet at man ofte først må lide litt før det blir bedre på lang sikt. Men jeg sliter med å godta smerter. I tillegg så er det vanskelig at et fremmed menneske skal berøre kroppen min. Jeg vet jo at det ikke er farlig på noen måte, men jeg kvier meg likevel. Men nå har jeg vært på venteliste så lenge, så det gjelder å komme i gang når de hadde ledig time til meg. Det er nok lurt å bare komme i gang med hele prosessen!

Jeg trenger en kropp som fungerer så godt som mulig. Og jeg vet at med det stress nivået jeg har hatt innimellom, så er kroppen min mildt sagt stram og betent. Så nå gjelder det å finne ut hvordan dette kan hjelpe meg videre i hverdagen. Jeg skal bite tennene sammen, og få kommet meg gjennom dette også. Det blir spennende å se hvilke øvelser jeg skal ha for å styrke mine knær. De trenger jeg hjelp til, for jeg sliter med mye smerter i begge to. Jeg håper bare at jeg ikke blir altfor dårlig etter denne behandlingen, for jeg har viktige avtaler denne uken!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg