Jeg ble flau!

Sist gang jeg var på Neset, så fikk jeg litt tid for meg selv på terrassen. Jeg fant frem hekletøyet, og fant ut at jeg ville se om jeg kunne finne en god podcast å lytte til. Jeg satte i gang, og jeg fant litt av hvert kan man si. Faktisk så ble det så ille at jeg måtte skru av. Rett og slett fordi jeg ble veldig flau over det disse damene snakket om. Vel er jeg både ærlig og rett frem i mitt språk. Men dette gikk faktisk langt over mine grenser for å si det slik. Jeg ble så flau, og var livredd for at andre hadde hørt på dette i nærheten av min vogn.

Jeg fant fort ut at jeg måtte skifte til en annen podcast. Det gikk straks mye bedre, og jeg kunne nyte denne fristunden for meg selv. Jeg fikk meg faktisk noen gode latterstunder også. Det var veldig greit å bli underholdt på denne måten. Jeg kunne sitte i godstolen i solen, og bare nyte underholdningen. For jeg tenker nemlig at alt trenger ikke være så drøyt. Man trenger ikke “rølpe” så veldig. Jeg forstår en del av poengene i den første podcasten, men det ble altfor vulgært og ufint for min del.

Jeg er ikke så prippen, men jeg ble direkte flau! for man trenger ikke snakke om kjønnsorganer og rumpe hull for å være populær i mine øyne. Da vil jeg heller ha humor på en helt annen måte. Det kan gå for langt, og jeg er glad for at jeg fant bedre alternativer. Slik er min smak, og jeg godtar at andre liker noe annet. Men jeg rødmet der jeg satt. Det skal litt til for at det skjer med denne damen….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg