Travel dag!

I dag går det jammen meg i ett kjør! Jeg drar straks av sted til Kristiansand, og har en avtale for minstemann på sykehuset. Ikke noe alvorlig, men kun en samtale . Men det er jammen meg litt stress å komme seg av sted så tidlig om morgenen. Så skal jeg hjemover igjen rett etterpå. Dagen fortsetter med ulike gjøremål, og ungene skal på ulike aktiviteter. I tillegg skal jeg av sted igjen til Kristiansand i ettermiddag på et viktig møte. Denne dagen kommer virkelig til å fly av sted, og jeg trenger all den energien jeg kan få tak i for å komme vel i havn i dag. Sommerfuglene flyr i magen min i dag, for det er en spesiell dag for meg! Forteller mer om det i morgen!

På slike dager er mat en utfordring. Jeg trenger energi, og er nødt til å spise nok. Men når jeg stresser slik som i dag, så blir det fort litt tullete med hele spisingen for min del. Jeg forsøker å skjerpe meg, men det er vanskelig. For når alt skal skje på sammen dagen, så blir det fort litt mer kaotisk i hjemmet. Men jeg er veldig klar for denne dagen, og jeg gleder meg veldig til ting som skal skje. Jeg satser veldig på at dette kommer til å gå helt fint. Jeg skal ha rikelig med væske, og forsøke å huske å spise litt.

Jeg blogger som normalt selv om det er veldig travelt for meg i dag. Det er da det er godt å ligge i forkant med bloggen! Håper dere alle sammen får en kjempefin dag! gleder meg til å fortelle dere masse om alt som skjer! Men noen ganger må jeg holde ting litt hemmelig en stund. Men der kommer detaljer snart!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg