Det kribler i kroppen!

Det skjer så mye for tiden. Det kribler i kroppen min. Jeg er så glad for at jeg opplever så mye spennende og positivt i livet mitt. Det er svært etterlengtet. Jeg er full av sommerfugler i magen min akkurat nå. Slik er det når jeg skal litt ut av min egen komfortsone. Jeg gleder meg, men jeg er også utrolig spent. For jeg har noen ganger en tendens til å virkelig få meg selv ut av komfortsonen. Men det har jeg sannelig bare godt av! Jeg vet at jeg kommer til å mestre situasjonen som kommer, men jeg kjenner på en spenning og mange følelser.

Jeg gir meg selv et klapp på skulderen i dag. For jeg fortjener det. Og jeg er veldig glad for at livet inneholder slike gode dager. Det gir meg energi til å holde ut når livet er mørkt. Jeg er klar for et viktig møte, og drar av sted om få timer. Det blir kjekt og spennende på samme tid. Men jeg tror  alt ordner seg på en veldig fin måte! Jeg er klar for å komme meg av sted. Jeg liker ikke å vente når jeg er såpass spent i kroppen min. Men det gjelder å tøyle kropp og sinn litt i noen timer. I kveld skal jeg slappe av igjen.

Håper dere sender meg gode tanker! Jeg er i strålende humør, og jeg nyter dagen! Jeg gleder meg til å møte mange mennesker som ønsker det samme som meg! Jeg gleder meg til jeg kan fortelle alt sammen til Dere!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg