Tusen takk!

Jeg vil veldig gjerne få si tusen takk for alle gratulasjonene, og gode ord! Jeg er veldig glad for alle tilbakemeldinger som jeg får. Det betyr veldig mye for meg! Jeg er så glad og takknemlig for den tilliten som har blitt gitt meg, og jeg gleder meg veldig til å ta fatt på vervet. Det er jammen deilig å leve! Jeg kjenner på en god følelse i kroppen min, og jeg gleder meg veldig til å få jobbe for Mental Helse Vest Agder! Jeg er veldig glad for den fine gjengen som er i styret allerede, og der er masse kunnskap som jeg kan få lære!

Nå ser jeg frem til en rolig kveld her hjemme med mann og barn! Fredag kveld er alltid deilig, og så godt når alle er hjemme. Jeg skal mekke sammen den vanlige fredagstacoen, og det er alltid deilig! Denne uken har flydd av sted, og jeg kjenner det er godt med helg nå. Vi skal jobbe masse i helgen, og det er i tillegg korpsfestival her i Mandal for minstemann. Så da må jeg bruke litt tid på å følge ham i det som skjer. Der skal være både marsjering og konserter. I tillegg skal de være sosiale på lørdagskvelden sammen med de andre deltagerne. Håper han kommer til å kose seg!

Denne helgen skal hele huset vaskes på utsiden. Det er litt av en jobb, men min mann er veldig flink på slike oppgaver. Han delegerer ansvar, og jeg får mine oppgaver som jeg mestrer. Det er en god løsning! Denne damen kan brukes til så mangt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg