Vi må komme i gang!

Det nytter ikke å sløve lenge i sengen denne lørdagen! Jeg er allerede i gang med dagen, og snart for å levere minstemann på korpsfestival. De skal ut å marsjere, og spille litt i sentrum nå på formiddagen. Vi skal i gang med å vaske huset utvendig, så der er nok av arbeidsoppgaver i dag. Det gjelder å få gjort mest mulig. Vi har leid lift slik at min kjære kommer opp i høyden. Dit skal ikke jeg! Jeg holder meg på trygt bakkenivå! Men jeg skal skure noen vegger jeg også. Her gjelder det å sette i gang med friskt mot!

Det blir litt oppstykket da jeg må få hjem minstemann også innimellom. Litt mat må vi også få i oss. Jeg regner med at vi er skikkelig slitne i kveld. Men da er vi jo kommet godt i gang med oppgavene, og det er en god følelse. Vi ønsker å ta sommerferie med god samvittighet. Da må hus og hjem være i orden først. Det er viktig for oss. Vi liker å ha det ordentlig rundt oss på tomten vår. Det er godt med en skikkelig handy mann som kan tingene. Jeg er ikke så veldig vant med utearbeid, men nå liker jeg det mye bedre en før!

Jeg ønsker dere alle sammen en flott lørdag! Ta godt vare på hverandre, og gjør noe koselig for deg selv eller andre. Vi blogges som vanlig senere! Nå må jeg jobbe!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg