Jeg koser meg på mitt “kontor”!

Det er veldig deilig å ha en helt egen plass hvor jeg kan jobbe med bloggen og mine verv. Jeg er så glad for at min kjære mann laget en egen kontorpult til meg i gangen. Her kan jeg sitte å jobbe, men likevel være tilgjengelig for min familie. Det er veldig greit å ha pc og papirer på en plass. Da slipper jeg å føle at jeg er i veien for noen andre her hjemme. Jeg kan skrive på bloggen, eller jobbe med ulike saker til fremtidige møter. Det er veldig viktig for meg å ha en plass som jeg kan bestemme over. Jeg får ha mitt system akkurat her.

Jeg bruker plassen min veldig ofte. Jeg kan sitte her lenge om gangen dersom jeg er i den rette stemningen for å skrive. Jeg liker å skriv e litt i bolker. Gjerne flere ganger i løpet av en dag. Noen dager har jeg så travelt program, og da rekker jeg ikke å skrive så mye. Men alt ligger så lett tilgjengelig, så jeg rekker ofte å skrive et innlegg eller to i løpet av veldig kort tid. Dermed får jeg jobbet meg fremover i publiseringsplanen min, og det skaper ro inni meg! Jeg liker å ha planlagt bloggen min veldig godt.

Når jeg fikk denne plassen, så merket jeg en lettelse. For nå er jeg ikke midt i stuen lenger og skriver. Her ute forstyrrer jeg ikke noen mår de ser på tv eller hviler. Jeg kan jobbe uten at mine øyne blir fanget av tv eller andre ting. Det blir liksom fullt fokus mens jeg jobber, og så kan jeg slappe av ellers. Det fungerer fint for meg å jobbe på den måten. På gode dager skriver jeg en del, men på vonde dager må jeg ta fri eller kun skrive litt. Men uansett så er jeg veldig begeistret for mitt lille sted ute i gangen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg