Sommerfugler i magen!

Det har skjedd masse den siste tiden. Jeg er så glad og fornøyd med hvordan livet mitt skrider frem for øyeblikket. Jeg må likevel innrømme at sommerfuglene flyr ganske godt i magen min. For jeg skal jo nå ta fatt på mange nye utfordringer fremover, og det krever at jeg er i så god form som jeg kan klare. Jeg skal lese meg opp på mange saker, og jeg skal bli godt kjent med mange mennesker rundt i fylket. Det vil kreve en innsats fra meg, og jeg merker at jeg er spent på hvordan dette vil utarte seg fremover!

Men det er uten tvil en god spenning å ha i kroppen. Jeg gruer meg ikke. Men det er helt naturlig at jeg er spent på hvordan dette vil være. For det er lenge siden jeg har hatt lederansvar, og jeg kjenner på en glede over å få tillit! Det er mye som skal gjøres, og jeg gleder meg til å komme skikkelig i gang, Jeg skal i ilden allerede i morgen. Da skal jeg representere Mental Helse i Kristiansand. Så her går det unna i svingene! Så jeg tenker på kleskode, og hvordan jeg skal møte resten av deltagerne!

Det er veldig kjekt for meg å få nye oppgaver! Jeg er virkelig takknemlig for at denne muligheten kom min vei akkurat nå. Jeg er så glad for at jeg virkelig tørr å gjøre dette!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg