Tenk at min blogg hjelper andre!

Jeg har fått mange tilbakemeldinger mens jeg har hatt bloggen min. Jeg har fått ros og positive kommentarer. Det er veldig hyggelig. Men det som rører meg aller mest, det er når mennesker forteller meg at min blogg har hjulpet dem til å få hjelp for egen mentale helse! Når jeg får vite at min blogg gir dem et håp om bedring, da blir jeg meget rørt. For det er så viktig for meg at andre mennesker også får den hjelpen som de trenger. Vår mentale helse er kjempeviktig. Dersom vi sliter, så skal vi få hjelp. Men vi må selv innse at det er lurt å finne denne hjelpen.

Min blogg er åpen og ærlig. Jeg deler nok mer av mine oppturer og nedturer enn mange andre. Det er blitt en viktig kanal for mine egne tanker og følelser. Jeg er ikke mer enn et menneske. Og jeg bærer på en ryggsekk som inneholder vanskelige traumer og opplevelser. Jeg er så heldig at jeg fikk mot nok til å få hjelp. Jeg vil så gjerne at alle som sliter skal få det bedre. Men vi trenger at noen prater om det i samfunnet vårt. Vi må tørre å snakke om de vanskelige emnene også. Ikke feie dem under teppet.

Det varmer hjertet mitt at mine lesere velger å ta imot hjelp. Jeg føler at jeg kanskje gjør en liten forskjell for noen andre. Det betyr veldig mye for meg. For jeg føler at noen har tatt til seg mitt budskap. Små steg videre kan gi et godt liv til slutt. Ved å innse at man faktisk trenger noen å prate med, så har man tatt et viktig steg. Det er jeg glad for. Da er man i gang med en prosess som kan gi gode resultater på sikt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg