Avtalebok i boks!

Det begynner å bli litt av hvert som jeg skal holde kontrollen på i eget liv. Derfor er det veldig viktig å være ryddig og organisert. Jeg fant ut at jeg måtte få tak i en skikkelig avtalebok. En kalender med god plass til å skrive notater og avtaler i. For når jeg nå skal delta og ulike møter her og der, så blir det en del informasjon som jeg må holde orden på. Det blir viktig å huske hvor man skal, og når man skal dit! Og ikke minst notere ned riktig adresse slik at jeg faktisk finner frem til riktig sted! Jeg er glad jeg fant meg en bok allerede nå i helgen!

Så nå må jeg ha en god mulighet til å holde orden på alt sammen. Jeg har allerede skrevet inn det jeg vet foreløpig, og også mine faste ting som skjer hver uke. Barnas aktiviteter er også på plass, så jeg unngår krasj i tidspunkt. Det er ikke alltid like enkelt å sjonglere alt på en gang, men det skal gå bra. Det handler om god planlegging. Jeg forsøker å finne løsninger som passer for hele familien, og da hjelper det å skrive alt på en plass. Jeg har jo kalender på mobilen, men der er det ikke så god plass til alle detaljene hver dag,

Jeg liker å ha et bra system. Da finner jeg ro, og bruker ikke unødvendig energi. Men litt ekstra fokus på logistikk og løsninger, så klarer jeg det meste. Det er deilig å ha litt å holde på med fremover!

Jeg ønsker dere alle en fin kveld!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg