Hvilke kleskoder gjelder?

Det skjer jo veldig mye nå for tiden. Plutselig skal jeg delta på møter og utvalg. Jeg regner med at det blir en travel høst. Men jeg forsøker å være så godt forberedt som mulig til alle utfordringene. Jeg har også lurt veldig på hvilke kleskoder som gjelder på slike steder. Jeg har litt lite erfaring på det planet, så dette blir jo interessant. For jeg vil at folk skal ta meg på alvor, men ikke mene at jeg er sånn helt på trynet i klesveien. Jeg vil jo gi et godt inntrykk. Så jeg forsøker meg på en enkel, og ganske klassisk stil. En slags blanding av formelt og enkelt.

Jeg får bare prøve og feile litt. Men det viktigste er at jeg føler meg vel, og er trygg på meg selv. Da klarer jeg det aller meste. Jeg forsøker å finne gode basisplagg som man kan style på mange måter. Da kan man variere mye, og slippe å ha en helt ny garderobe. Jeg er glad for at jeg begynte på en endring i min klesstil for noen måneder siden. Så overgangen ble ikke så stor. Jeg får dessuten veldig god hjelp i butikken som jeg bruker. Jeg har funnet mange fine plagg, og jeg kan kombinere det aller meste.

Det er viktig å føle seg riktig kledd. Jeg trenger den sikkerheten i meg selv. Jeg må føle meg fin, og samtidig komfortabel. Jeg liker å bevege meg, så det må være rom for å puste. Det er faktisk veldig kjekt å bytte garderobe. Selv om jeg tar litt og litt om gangen, så skjer der en endring i mitt klesskap. Og jeg liker det jeg har kjøpt. Det er mer klassisk stil over det, men jeg føler meg faktisk veldig fin! Det er deilig! Da tørr jeg å prate foran andre mennesker, og være trygg på meg selv!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg