Siste skoledag!

Endelig er siste skoledagen kommet! Begge guttene er så klare for ferie. De er nå ferdige med 8. og 4. trinn. Det går jammen veldig fort i svingene her nå. Det kommer til å bli en utfordring med 8 uker sommerferie, men samtidig så fortjener de det begge to. De har gjort sitt beste hele skoleåret, og det har vært oppturer og nedturer underveis. Men nå skal vi legge dette skoleåret bak oss, og glede oss over en deilig sommerferie sammen. Jeg er veldig klar for å slippe de tidlige morgenene hver eneste ukedag.

Jeg håper at siste skoledag blir en fin opplevelse for dem. Det er på tide å virkelig tenke på alt det kjekke sommeren skal inneholde. Vi gleder oss til å ta en ferieuke i Egersund, og så skal vi være i campingvognen på Neset Camping. Det kommer til å bli veldig fint å være sammen. Jeg har det litt vanskelig med tanke på en hel uke i Egersund, men jeg skal forsøke å gjøre mitt beste nok en gang. Jeg må en liten tur hjemover midt i uken da jeg har en viktig legetime hos lungespesialist i Kristiansand.

Vi drar av sted allerede i morgen, så nå gjelder det å komme skikkelig i gang med pakkingen. Det blir litt når vi skal være borte litt over en uke. Og på lørdag skal mor feire sin 70 årsdag, så finklær må også pakkes med i bagasjen. Men ungene mine skal få nyte denne ettermiddagen uten for mye mas fra mamma. De skal få nyte at ferien starter i dag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg