Pakkingen er i full gang!

I dag er det full gass med pakking. Vi skal av sted til Egersund, og være der en hel uke. Det betyr at der må pakkes ned en del klær til alle sammen, og den oppgaven faller på mamma. Det gjelder å ha full kontroll på klesvasken, og ha alt tilgjengelig. For guttene mine vet veldig godt hva de vil bruke av klær. Da må mamma ha dem klare til å putte i baggen. Jeg er nokså strukturert når det kommer til pakking. Det har jo blitt gjort en del ganger før. Men jeg tenker alltid at jeg må ha med mer enn jeg trenger. Slik er jeg bare, og jeg trenger å ha kontrollen.

Jeg liker også at huset er ryddig og ok når vi drar. Jeg klarer ikke tanken på å komme hjem til kaos. Så jeg passer ekstra godt på at der er rimelig ryddig før jeg drar bort noen dager. Det er alltid deilig å komme hjem til ryddig hus etter en ferie. Jeg satser på at vi får fine dager i Egersund, og vi håper på litt sommervær. Men vi vet aldri, så jeg pakker med litt av hvert til alle sammen. Vi skal bo hos min kjære bror, så vi har vaskemaskin tilgjengelig. Jeg håper inderlig at vi kan være mye ute i fint vær.

Kanskje våger vi oss til en badeplass dersom været er fint. Jeg skal forsøke å komme meg gjennom dagene på best mulig måte. Det blir første gangen jeg skal forsøke å være så lenge i Egersund siden jeg flyttet. Det kommer til å bli en prøvelse for min mentale helse. Det er derfor viktig å se dagene an, og reise hjem tidligere dersom det blir for vanskelig. Men jeg satser på at det blir fine dager sammen med familien. Litt dugnad skal også gjøres i løpet av uken, så min kjære har alltid nok å gjøre samme hvor vi er på ferie!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg