Siste finpuss på festprogrammet!

Nå gjelder det å samle trådene, og få alt på plass til mor sin fest i morgen kveld. Det skal bli kjekt å treffe mine søsken, og være sammen med alle mine tantebarn. Vi har fordelt litt oppgaver, og i kveld skal vi få alt på stell. Der er alltid noe som må ordnes i siste liten, og vi skal ha noen tester på ulike ting. Dette blir nok kjekt. Vi kommer garantert til å flire godt mens vi holder på. Her skal humøret være på plass, og vi skal jobbe godt sammen. Nå håper jeg bare at alt stemmer, og at vi får til en kjekk kveld i morgen for mor og alle gjestene.

Det blir uansett kjekt å være sammen med familien. Det er jo gøy å gjøre noe sammen med mor sine barnebarn. Her skal alle sammen være med å bidra for at kvelden blir så fin som mulig. Jeg har litt sommerfugler i magen, men jeg satser på at dette skal gå bra. Det er jo viktig å ha litt underholdning når såpass mange mennesker skal være på fest sammen. Vi må ha god stemning i lokalet. Det pleier vi å fikse ganske greit. Så nå ser jeg frem til å få kontrollen på alt sammen, og virkelig kose meg med forberedelsene.

Jeg satser på at dette ordner seg greit. Så må jeg forsøke å samle mer krefter til i morgen. Jeg vet at den kommer til å inneholde mange inntrykk, og følelser. Jeg håper bare så inderlig at min helse holder gjennom dagen og kvelden.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg