Dagen derpå…

I dag er jeg sliten, men fornøyd. Kvelden i går gikk veldig fint. Så da kan vi slappe av med god samvittighet i dag. Jeg skal ikke gjøre mer enn det jeg må i dag. For nå er jeg utladet og sliten. Det er veldig typisk for min helse. Når jeg har pushet meg gjennom ting, så kommer der en reaksjon de neste dagene. Da blir jeg veldig sliten. Det er litt deilig at vi ikke skal hjem i dag selv om det er søndag. Vi skal nemlig være her i neste uke, så det er ganske rart å tenke på. Men vi satser på å få noen fine dager sammen med familien min.

Det er alltid godt når store tilstelninger er overstått. Da kan man senke skuldrene igjen, og slappe av. Det er veldig godt å vite at det er gjort. Nå kan vi nyte sommeren, og fokusere på ferie. Det er alltid deilig å ha ferie. Jeg har ikke lagt så veldig mange planer disse dagene, men satser på å møte noen kjente i løpet av uken. Regner med å treffe søster og foreldre en del denne uken. Ungene liker å henge med kompiser, så det blir nok en del kjøring frem og tilbake. Men det er helt ok for oss. Vi liker at de er sosiale, og får holde kontakten med vennene sine!

Jeg ønsker dere alle sammen en flott søndag! Bruk den godt, og nyt dagen sammen med venner og familie! Vis gjerne at du er en god venn! Ta kontakt med noen som sitter alene, og be dem med på noe kjekt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg