Jeg må ha oversikt!

Det blir veldig viktig for meg å ha orden og system i mine oppgaver fremover. Etter ferien skal jeg i gang med mange oppgaver og avtaler. Da må jeg ha stålkontroll på hva som skjer, og hvor jeg skal. Jeg må også legge inn nok tid til familie og hvile. Det er viktig å tenke på egen helse midt oppi dette opplegget som jeg har gående. Det som er viktig for meg nå, det er å planlegge veldig godt. Jeg har derfor brukt en del tid på å kartlegge hvilke oppgaver jeg kommer til å ha, og hvilke tidspunkt som er aktuelle.

Jeg har allerede satt av tid til trening i kalenderen. For jeg vet at det er jeg nødt til å prioritere. Hvis jeg ikke kommer skikkelig i gang med treningen etter ferien, så blir kropp og helse dårlig. Det ønsker jeg ikke. Så det er viktig for meg. Jeg forsøker å planlegge datoer for styremøter ut året. Da kan jeg styre det litt hvilke dager som allerede er opptatt. Jeg må ha tungen beint i munnen, og ha kontroll på hva som skjer rundt meg. Jeg hater når det blir kaos. Derfor legger jeg allerede nå en del planer for høsten 2017.

Jeg har lært meg å ligge i forkant. For da har jeg en viss kontroll, og jeg klarer å prestere optimalt. Jeg er veldig spent på alle oppgavene som venter fremover. Jeg kommer nok til å ha dager som er tøffe, men jeg gleder meg veldig over alle vervene jeg har fått. Jeg føler meg verdifull, og som en ressurs. Det er veldig deilig. Men det følger med et ansvar som jeg tar på alvor. Det er veldig viktig for meg å gjøre en god jobb. Men mest av alt så gleder jeg meg veldig, og jeg tror det blir en veldig spennende høst!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg