Godt å komme hjem!

Det var veldig deilig å få komme hjem igjen! Jeg ser frem til en rolig kveld på sofaen. Etter å ha delt hus med mange mennesker en hel uke, så er det faktisk veldig deilig å bare være oss fire igjen. Det er jo det vi er vant til. Så jeg regner ikke med at noen av oss er særlig sosiale i kveld. Det må være lov å roe skikkelig ned nå. Det har vært veldig koselig hos min bror, men jammen var det deilig å komme hjem igjen! Jeg innrømmer veldig raskt at jeg er hjemmekjær, og at det er aller best her hjemme!

Jeg har bodd mange steder. Men dette er plassen hvor jeg har klart å lage et skikkelig hjem. Dette er et sted jeg ikke vil forlate. For her råder kjærlighet. Her er det respekt. Her er det toleranse. I vårt hjem er vi rause med hverandre. Og jeg trives veldig godt i all kjærligheten. Det er den beste smertelindringen som finnes for min del. Jeg bodde her fra første sekund. Jeg fant roen. Det er helt ubeskrivelig deilig å kjenne på.  Jeg trenger ikke lete lenger etter det. Jeg har funnet det hjemmet hvor jeg og mine barn hører til. Med min kjære ektemann som jeg elsker så utrolig høyt.

I kveld skal vi bare nyte fred og ro. Det skal bli deilig å ligge i sin egen seng, på vårt eget soverom. Ingenting er som å komme hjem! Det er deilig. Det er trygt. Ha en strålende fredagskveld!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg