Jeg digger Norsk POP!

Man kan mene både det ene og det andre om overgangen fra FM til DAB. Jeg har tidvis irritert meg grenseløst over manglende signaler. Men jeg har også kost meg veldig med mye god musikk. For jeg har oppdaget en radiokanal som kun spiller norsk pop! Og dermed kan jeg kose meg med min favorittmusikk hele døgnet. Jeg har alltid vært fan av norske artister, så dette er midt i blinken for min del. Jeg koser meg veldig, og jeg synger med!

Det er kjekt når man finner en kanal som man ikke blir lei av. Både barna og min kjære mann har sine egne favoritter, så det er litt av hvert som spilles for tiden. Men når jeg bestemmer, så er det norsk pop som gjelder. Jeg slapper av til den musikken, og det er mange minner som kommer frem mens jeg hører på disse sangene i bakgrunnen. Jeg er veldig glad i musikk, så det er kjekt å kunne synge med på sangene som kommer på radioen.

Så får vi håpe at dekningen på DAB blir bedre etter hvert. For det er begredelig dekning mange steder. Men vi får nok smøre oss med tålmodighet. For det pleier jo å ta sin tid med slike ting. I mens skal jeg kose meg med musikk dagen lang! For da koser jeg meg veldig!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg