Herlige Juli!!

Tenk at nå er vi allerede kommet oss til juli  2017! Månedene flyr av sted, og faktisk er vi i gang med 2.halvår. Jeg rekker knapt å henge med i svingene. Nå er feriemåneden er, og vi skal kose oss i campingvogna etter hvert. Men vi skal nyte noen gode sommer dager her i Mandal også. For det er veldig deilig her på sommeren! Da kommer virkelig byen til sin rett, og det vrimler av båter og turister overalt!

I år skal butikkene her faktisk ha åpent noen søndager også. Det satses stort på turismen her i byen, og de legger jo igjen en del penger mens de besøker oss. Jeg må innrømme at det er deilig å ha fri i disse periodene, selv om jeg savner butikkyrket. Men alt til sin tid. Nå skal jeg virkelig nyte sommeren så godt som mulig. Dagene kommer til å fly av sted, så det er viktig å nyte de øyeblikkene man får!

Jeg skal ha en ganske travel uke. Jeg må få gjennomført en del avtaler før ferien starter for alvor! Men det skal gå fint. Jeg har stor tro på uken som kommer. Jeg kommer til å møte mange flotte mennesker. Jeg kommer til å bli utfordret. Jeg skal lit ut av komfortsonen. Jeg skal oppleve mange kjekke ting. Kanskje må jeg også kjempe litt for meg selv. Men jeg er klar. Jeg skal gjøre en god innsats før ferien starter.

Men det aller viktigste for meg er at familien koser seg nå i sommer, og opplever at vi har tid til hverandre! Vi skal ha rolige uker på Neset camping, og vi skal virkelig kose oss. Håper inderlig at vi får fine dager med godt sommervær. Da skal jeg bade og kose meg med ungene mine! Jeg ønsker alle sammen en strålende juli!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg