Spennende møte!

I dag skal jeg i et spennende møte. Jeg skal ha et møte angående min opptreden som jeg skal ha her i Mandal til høsten. Jeg skal synge og spille piano, og jeg skal fortelle om musikkens terapi og betydning i mitt liv. Jeg gleder meg til å starte opp med planleggingen av dette arrangementet i dag. Jeg får også bli bedre kjent med ett menneske som jeg har hørt mase godt om. Det gleder meg at mennesker kontakter meg, og ønsker et samarbeid.

Nå skal vi drøfte min ide, og snakke om hvordan dette kan kombineres med andres ideer. Som regel blir alt bare bedre når man samarbeider med flere, så jeg tror dette kan bli veldig kjekt. Jeg gleder meg i hvert fall veldig til å komme skikkelig i gang med forberedelsene, og få orden på innhold. Da er det lettere å komme i gang med øving og mentale forberedelser. Jeg er nemlig veldig sikker på at man berører mennesker gjennom sang og musikk.

Jeg gleder meg til å dele mine erfaringer med Mandals befolkning. Det skal bli veldig godt å komme litt mer i gang med mine ideer etter hvert som høsten kommer. Jeg skal bruke sommeren godt, og forberede meg så mye som mulig både mentalt og fysisk. For jeg ønsker å lage en flott stund for de som kommer og hører på min sang og historie! Det er veldig viktig at jeg finner roen selv, og deretter kan jeg lage et opplegg som jeg virkelig koser meg med. Jeg håper at dette kan  være noe jeg kan fortsette med fremover!

Håper alle sammen får en flott start på uken! Benytt alle muligheter, og ta godt vare på hverandre! Nyt sommeren!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg