Takknemlig for svar!

Jeg er veldig glad for at der finnes leger og spesialister her i Norge som kan hjelpe oss. Jeg hadde time hos en lunge spesialist her i forrige uke. Jeg ble så grundig undersøkt, og kartlagt. Det var veldig trygt og godt å få alt undersøkt ordentlig. Jeg har hatt astma siden jeg var liten jente, men nå var det på tide med en skikkelig sjekk. For jeg sliter veldig med pusten under trening. Jeg får liksom ikke til å puste når det blir for heftig trening.

Jeg fikk svar. Og det er jeg takknemlig for. Jeg kommer alltid til å ha utfordringer med pusten. Det er ikke alt som kan fikses på her i verden. Men jeg er likevel tryggere nå. For jeg vet at det er ubehagelig, men ikke farlig. Jeg kan fortsatt trene, men må ta pauser når pusten løper løpsk. Jeg er veldig glad for at jeg fikk komme til denne legen. Jeg fikk så grundig forklaring, og ble tatt i mot på en fin måte!

Nå ser jeg frem til å trene igjen! Jeg har vært veldig nervøs på grunn av pusteproblemene, men nå vet jeg hvorfor det er slik. Jeg har fått bedre medisiner, og får oppfølgning. Så dette skal gå helt fint fremover. Jeg må bare innse at jeg ikke klarer å trene så intenst som mange andre. Det går rett og slett ikke for meg. Jeg har mange ganger utsatt å gå til leger, men nå har jeg lært at det er viktig.

Jeg er takknemlig for at jeg fikk svar. Nå vet jeg hva som er feil. Og det må jeg bare leve med. Men så lenge det ikke er farlig, så skal det gå fint å leve med dette også! Det blir viktig å trene, men samtidig ta hensyn til min helsetilstand fremover! Det skal gå fint!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg