Jeg må øve!

Jeg har bestemt meg for å bruke en del tid på å øve på pianoet mitt før ferien setter i gang. For når vi kommer tilbake etter ferien, så er det ikke så mange uker til jeg skal opptre her i Mandal. Jeg føler derfor at det blir viktig å ha øvd en del før jeg tar ferie. Jeg skal være hjemmefra i noen uker, og har ikke tilgang til pianoet under ferien min. Så jeg må ha litt kontroll på tingene før jeg drar. Jeg forsøker å øve litt hver eneste dag. Da blir jeg veldig trygg, og kan formidle etter beste evne.

Jeg liker å øve. Det gir meg en ro og trygghet som jeg liker. Jeg vet at jo bedre jeg kan sangene, jo bedre kommer jeg til å formidle budskapet mitt til publikum. Det er veldig viktig for meg å være rolig under opptredenen. Jeg skal prate om livet mitt, og det trigger følelser. Jeg må derfor regulere meg selv slik at jeg klarer dette. Jeg skal beholde roen, og være trygg på meg selv og opplegget som vi har laget. Da vil det fungere best!

Når jeg synger og spiller, så er jeg litt utenfor meg selv. Jeg blir sugd inn i en annen atmosfære, og jeg blir rolig inni meg. Det er viktig for meg å kunne stole på egne ferdigheter. Jeg trenger masse tid til å sette meg inn i opplegget, og hvordan seansen skal være. Mentale forberedelser er veldig viktige. Jeg skal jo gjøre tre ting. Synge, spille og fortelle. Og jeg vil gjerne treffe publikum i hjertet. Jeg ønsker å nå inn til dere.

Jeg gleder meg til å fortelle mer om dette på bloggen. Jeg kommer tilbake med tid og sted. Det er veldig kjekt dersom noen vil komme. Jeg koser meg med øvingen her hjemme denne uken, og så satser jeg på at ferien gjør meg godt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg