Jeg er sikker på at jeg klarer det!

Det har kommet mange utfordringer min vei i de siste månedene. Det er utrolig spennende for meg, og jeg tar i mot utfordringene med glede og entusiasme! Jeg er sikker på at jeg klarer det fint. For jeg vet nemlig at jeg er sterkere og tryggere enn noen gang. Jeg har funnet ro på mange ting. Noen vanskelige utfordringer har jeg jo enda i livet mitt, men det er blitt bedre. Jeg kjenner endelig på en styrke som jeg har lengtet etter. Jeg er utrolig glad for at jeg får muligheten til å være en ressurs! gjennom mestring har jeg fått fart på meg selv igjen, og det føles veldig godt i kropp og sinn!

Det blir en del turer ut av komfortsonen. Jeg skal være med på mange møter og arrangement fremover. det betyr at jeg kommer til å lære masse spennende, og møte mange mennesker. Jeg gleder meg veldig til å få et større nettverk. Jeg gleder meg til å oppleve masse interessant i tiden som kommer. Det blir nok en del om dette på bloggen min fremover. For dere skal få lov til å følge meg videre i min prosess på godt og vondt. Jeg gleder meg til å ta dere med på denne reisen videre i livet mitt. Det er godt å endelig kunne skrive innlegg som ikke bare er såre. For der et ett håp og en gnist i meg som endelig får plass til å komme frem igjen!

Her på Sørlandet slapper jeg av. Jeg senker skuldrene, og er bare meg selv. Jeg føler at jeg er god nok. Det er ikke snakk om å være kjepphøy. Jeg har masse å lære. Men jeg trenger ikke snakke meg selv ned heller. For jeg vet at jeg har erfaringer som jeg kan bruke på en god måte fremover. Jeg gleder meg til å fortelle andre mennesker om mine tanker og erfaringer på godt og vondt. Jeg er så glad for at jeg fikk sjansen til å flytte hit. Da ble det mulig for meg å finne meg selv igjen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg