Nå drar vi!

I dag reiser vi av sted til campingvognen vår på Neset camping. Nå er planen at vi skal være der i flere uker, og det skal bli veldig deilig å komme seg på plass. Jeg elsker å være på campingen, og jeg slapper veldig godt av der. Jeg skal blogge som vanlig hele sommeren, men det blir kanskje litt mindre enn vanlig noen ganger. For jeg skal virkelig nyte ferien min sammen med familien. Det er viktig å ha god tid til barna i ferien, og vi skal prioritere dem disse ukene. Vi håper inderlig at været blir bra de neste ukene. Da går alt så mye lettere for oss! Vi satser ¨på dager med sol og varme, grilling og bading!

Denne gangen ventet jeg med å dra opp til min kjære mann kom hjem. Da slapp jeg å bli så veldig stresset og urolig. Selv om min kjære mann ikke har ferie enda, så gleder vi oss til å komme på Neset. For jeg klarer meg veldig godt alene sammen med ungene disse ukene mens mannen min jobber. Vi har full kontroll på campinglivet etter mange års erfaring. Jeg er veldig glad for at vi fortsatt har denne plassen. Ungene vokser til, og har ikke den samme interessen som oss. Men vi kommer til å fortsette å ha denne plassen. Vi elsker å være her.

Det blir litt j0obb å få alt på plass når vi kommer frem i dag. Men vi vet hvordan vi vil ha det, og har gode systemer som fungerer fint for oss. Jeg gleder meg til roen senker seg, og vi kan endelig starte på ferien!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg