Jeg må skrive mer!

Jeg har virkelig merket på ,meg selv at jeg må planlegge enda bedre. Det er mange ting som skjer i hverdagen, og jeg sliter i blant med å henge helt med. De siste ukene har det blitt mange oppgaver på meg, og jeg er glad for at ferien virkelig nærmer seg for oss. Men jeg vil veldig gjerne at bloggen min skal fortsette å vokse. Da må jeg hele tiden ha innlegg som skal publiseres til faste tider hver eneste dag. Det krever at jeg må få skrevet mer enn jeg har gjort i det siste. Jeg liker veldig godt å ligge flere uker foran skjema. Da kan jeg slappe av, og kose meg med bloggen. Da kommer ordene så mye fortere, og jeg skriver uten å tenke for masse.

Så nå har jeg noen skrivedager. Jeg forsøker å lage meg et solid forsprang. For jeg vil slappe av med ungene mine i ferien. Jeg vil ikke tenke så veldig masse på blogg når vi skal ha ferie. Bloggen min skal ikke styre de dagene i det hele tatt. Jeg håper at dere fortsetter å følge meg gjennom sommeren. Det kommer innlegg som er triste. Det kommer innlegg som er glade. Slik er bloggen min. For bloggen gjenspeiler livet mitt, og min hverdag. Bloggen følger meg på godt og vondt. Men noen ganger er det best å la noen innlegg modnes litt før jeg publiserer dem. Derfor er ikke alle innleggene skrevet samme dagen som de publiseres. Det hender at jeg tenker mye på et innlegg før jeg lar det komme ut til dere. For jeg skal stå inne for hvert eneste ord som står på min offentlige blogg!

Når man bruker skriving som terapi, så skriver man når man trenger det. Det kan være når som helst. Jeg skriver som regel best hjemme ved kontorpulten min i gangen. Men jeg kan plutselig få behov for å skrive mens jeg er utendørs. Da bruker jeg min mobiltelefon, og får det gjort på få minutter. Det er ofte viktig å få notert ned ideer raskt før de glemmes igjen. Men det er jammen meg en fin terapi for meg. Jeg har gjort så store fremskritt etter at jeg tok i bruk dette verktøyet. Tanker får komme ut av hodet mitt, og jeg kjenner meg selv på en helt annen måte enn tidligere.

Jeg håper dere leser mine innlegg i sommer!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg