Hva skal jeg pakke?

I dag er det den store pakkedagen! I morgen drar vi på ferie, og vi planlegger å være borte i flere uker. Da må vi ha med litt forskjellig tøy. Så da er spørsmålet hva jeg skal ta med . Det blir alltid altfor masse klær i min bag. Det slår ikke feil. Men jeg føler alltid at jeg bare må ha de med. Så blir det ikke at jeg bruker halvparten av det jeg har tatt med. Denne gangen skal jeg faktisk pakke ut min bag, og legge klær inn i skapet i campingvognen. Jeg klarer ikke å måtte stupe inn i en diger bag for å finne tøy i så mange uker. Da må jeg ha et system som fungerer for meg.

Som vanlig så må jeg regne med litt av hvert på værfronten. Sommeren i Norge vet man jo aldri hvordan blir. Jeg er jo en frysepinn, så dersom været blir dårlig så må jeg ha nok varme klær. Og kommer varmen, så må jeg ha lette klær tilgjengelig. Det er alltid kaos når jeg skal av sted på den lengste ferien. Jeg vil alltid ha med så altfor mye. Jeg håper at jeg ikke blir helt tullete med pakkingen denne gangen. For nå er mine klesskap fulle av tøy, så jeg har masse å velge i. Det har havnet inn litt av hvert nytt denne sesongen.

Det er godt at vi ikke skal dra før i morgen. Da kan jeg tenke meg om, og ikke stresse så veldig mye. Jeg er flinkere til å pakke til ungene mine enn til meg selv. Heldigvis har jeg huskelister som jeg bruker hver eneste gang. Hvis ikke glemmer jeg halvparten. Slik er jeg bare skrudd sammen! Vi kommer alltid i mål på et vis, så det ender nok bra. Men jeg er litt stresset, jeg innrømmer det!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg