Kvelden skal nytes!

Det er noe eget å være hjemme i egen stue. Jeg elsker hjemmet vårt. Selv om jeg gleder meg veldig til ferien, så trives jeg jo aller best her hjemme. Så i kveld skal jeg nye kvelden her hjemme litt ekstra. For nå er det ferietid i flere uker fra i morgen av. Jeg skal få tid til hvile på sofaen i kveld, og bare nyte roen her hjemme denne kvelden. Ungene er på sine rom, og alle er klare for ferie.

Jeg håper virkelig at denne kvelden blir rolig og fin. For jeg forsøker å ikke stresse så mye. Jeg blir så fort stresset og oppkavet når vi skal forflytte oss. Så det er deilig å ha mannen hjemme. Da kan han ordne med pakking i bil, og tilhenger. Vi skal ha med sykler og diverse ting. Det blir mye når vi drar fem stk på ferie. Men det skal nok bli fine dager sammen med familien på Neset. Vi skal finne roen foran tv her hjemme i kveld, og bare slappe godt av etter hvert!

Jeg ønsker dere alle sammen en flott fredag kveld! Jeg håper dere har gode øyeblikk sammen med de som dere har kjær! Dersom noen av dere er innom Neset camping de neste ukene, så er det koselig med besøk! Nå slenger jeg meg på sofaen, tar på meg øretelefoner og koser meg med musikk! Da slapper jeg godt av!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg