Jeg må ta det rolig!

Jeg er ganske utladet i dag. Det gikk veldig fint på fylkesstyremøtet i går ettermiddag. Men jeg merker at jeg har brukt masse krefter og energi. For jeg vil så gjerne gjøre det best mulig, og jeg er veldig fokusert. Det er mange detaljer som skal huskes på, og jeg forsøker å ha god oversikt. Det gikk veldig fint, og jeg er veldig godt fornøyd. Det er et godt styre å jobbe sammen med, så dette skal nok gå kjempefint fremover. Men jeg kjenner at jeg er sliten. Da har jeg heldigvis ryddet plass til å ha en rolig formiddag! Det er nok viktig å fortsette med det. Legge inn rolige timer etter en slik påkjenning!

Å planlegge hvile er noe jeg må venne meg til. For jeg forsøker jo å finne ut hvordan min kropp responderer på ulike ting. Noen ganger blir jeg veldig sliten, mens andre ganger flommer energien nesten over. Det er ikke godt å vite på forhånd. Men når adrenalinet skal ut av kroppen, så er det ganske smertefullt. Når jeg vet at jeg kommer til å ha mye spenning i kroppen over flere timer, så er det viktig å kunne hvile med god samvittighet etterpå.

Så jeg tar det  veldig rolig denne fredags formiddagen her hjemme. Det blir en liten gåtur, men ellers blir jeg her hjemme. Det er alltid nok å finne på her i huset. Jeg ønsker dere alle sammen en flott fredag! Nyt dagen, og snart er helgen her!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg