Spennende med utfordringer!

Gjennom de ulike vervene som jeg nå har fått, så dukker det stadig opp nye og uventede utfordringer. Det er utrolig spennende for meg. Jeg må stadig vekk ta stilling til helt nye problemstillinger, og jeg må foreta valg. For jeg kan ikke delta på absolutt alt som skjer, og jeg må delegere riktig fremover. Jeg må finne de rette personene til de rette oppgavene. Det er så godt å vite at jeg har flotte mennesker rundt meg som også vil jobbe for det samme som meg!

Jeg vet at jeg kommer til å havne ut på nye ting rett som det er. Jeg kommer til å få nye erfaringer, og det blir spennende for meg. Jeg kommer til å ta ordet i ulike sammenhenger, og jeg ser frem til å møte nye mennesker. Det er veldig kjekt for meg å ha dette å se frem til. Jeg gleder meg til å bruke sommeren godt. Jeg skal forberede meg så godt som mulig. Samle masse overskudd, og være veldig klar for en travel høst!

Jeg liker utfordringer! Jeg liker å være litt utenfor komfortsonen i blant. Da utvikler man seg, og skaffer seg nyttig erfaring. Jeg vet at jeg kommer til å vokse som menneske. For jeg merker så godt at dette gjør noe med meg. Det er positivt, og jeg kjenner at jeg lever! Jeg er sikker på at høsten 2017 blir veldig spennende! Så nå skal jeg nyte sommeren så godt som mulig, og væåre superklar til alle utfordringene som venter på meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg