Digg når XL faktisk er XL!

Jeg er en dame som har noen kg for mye. Det kan av og til være ganske utfordrende. Men i det siste har jeg faktisk blitt ganske glad. For nå har jeg faktisk funnet ut at noen butikker har skjønt litt mer enn andre. For jeg blir faktisk veldig glad når størrelsene på klær faktisk stemmer overens med våre kropper! Det har tidligere vært vanskelig å finne klar som er romslige uten å være veldig store. Og i mange tilfeller har klærne vært veldig små til tross for at størrelsen liksom skal være xl. Det frustrerte meg ganske mye en lang stund.

Endelig har jeg funnet butikker som har gode klær, og jeg finner klær som passer min kropp. Komfort er viktig for meg. Jeg vil være velkledd, men likevel skal det føles godt. Jeg liker ikke når det blir for smått. Jeg har faktisk erkjent for meg selv at jeg er en XL. Selv om jeg er mindre enn før, så trenger min kropp klær som er romslige. Jeg er kraftig bygd, og jeg trekker mase over ryggen min. Da er det veldig deilig når man endelig kan få tak i klær som passer, og som jeg føler meg veldig fin i !

Alle kropper er forskjellige. Vi liker ulike ting, og vi har egne krav til vår egen komfort. Det er godt å se at flere butikker har størrelser som passer, og som er normale. Jeg har funnet ut av mange ting i det siste, og jeg er veldig glad for at jeg finner roen med klær nå. Jeg har funnet meg selv på den måten også. Nå vet jeg hva jeg liker, og hvor jeg skal finne det som passer meg og min kropp. Da blir selvtilliten bedre, og jeg tørr å gå i butikker alene.

Nå kan jeg ha så gode dager at jeg drar alene i butikken på shopping. Det er veldig deilig når jeg kan fikse slike ting uten for masse angst. Det er godt med slike dager. Nå har jeg fått hjem en del nytt den siste tiden, så jeg er klar for en høst med mange utfordringer! Jeg skal i hvert fall føle meg velkledd og fin!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg