Klemmene som rører hjertet mitt….

Jeg har alltid vært veldig glad i klemmer. Det har vært en viktig del av min oppvekst, og jeg har alltid fått mange klemmer fra min familie. Jeg klemmer mine foreldre og søsken ofte selv om vi er voksne mennesker. Men jeg må innrømme at noen klemmer varmer hjertet mitt ekstra mye. Og jeg blir ofte rørt til tårer. for det vekkes så mange følelser inni meg. Når mine barn kommer, og jeg får gode klemmer. Da er jeg solgt. Når tenåringen lar mamma få en kos uten å måtte be om det. Når minstemann har vært ute, og nesten ikke klarer å slippe mamma når han kommer hjem igjen. Det er de klemmene som varmer meg så utrolig godt. Når mammahjertet nesten brister. De er gull verd.

Min kjære mann har alltid gode klemmer på lur til meg. Å gjemme meg inn i hans store favn er helt ubeskrivelig for meg. En større trygghet og varme har jeg aldri noen gang opplevd i livet mitt. Han holder meg opp samme hvor sliten og trist jeg er. Han roer meg ned når angsten og panikken herjer med meg. Han roer meg ned når jeg ikke klarer holde roen. Jeg er så uendelig glad for de klemmene. De betyr så masse for meg. Jeg er så trygg i armene hans. Da føler jeg ikke at noe galt kan skje med meg.

Jeg er ikke redd for å skrive om kjærlighet. For kjærlighet er min viktigste medisin. Det har hjulpet oss videre i livet. Det har holdt oss sammen som familie. Selv om tøffe stunder har herjet med oss alle sammen, så står vi stødig sammen. Jeg gir min kjære klem mange ganger i løpet av en dag. For han fortjener det. Hos oss er kjærligheten i sentrum!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg