Grytidlig avtale hos hudlege!

I dag var jeg pent nødt til å komme meg opp grytidlig. For akkurat nå skal jeg ha time hos en hudspesialist i Kristiansand. Denne timen har jeg ventet på i mange måneder allerede, så det gjelder å komme seg på plass. Jeg er veldig spent på denne timen, og håper det er en god og flink lege som forklarer meg om min helse. Jeg har slitt med ulike betennelser i kroppen min, og det har skadet huden min. Så jeg trenger medisiner, og hjelp til å få bukt med problemene mine. Og når man har gått ned masse i vekt, så blir det diverse hudproblemer som man trenger litt hjelp til. Men jeg er svært heldig i forhold til mange andre.

Jeg kjenner at jeg har sommerfugler i magen min. Slik er det alltid når man skal in til en fremmed lege som skal undersøke kroppen min. Men jeg er godt forberedt, og satser på at dette kommer til å gå helt fint for meg i dag. Det er en del ting som jeg har måttet ta tak i disse månedene. Men jeg ønsker å få kroppen min så god som overhodet mulig. Og da trenger jeg hjelp fra profesjonelle mennesker som kan faget sitt. Jeg håper inderlig at der er god hjelp å få i dag. Det satser jeg veldig på!

Det blir en lang dag siden jeg stod opp så fryktelig tidlig i dag. Men jeg skal straks hjem igjen til campingplassen. For der venter ungene på meg. Jeg ser frem til en rolig ettermiddag på campingen når jeg kommer tilbake! Håper dere alle sammen får en strålende dag! Nyt sommeren uansett vær! Vær gode og kjærlige mot hverandre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg